mandag 1. februar 2010

Dataguri

Dataguri har fått lønn.. En shopaholic shoppe på lønningsdagen. Det ligger i vår natur. Men hva skjer da? Når etter endt arbeidsdag,jeg er så sliten at jeg faller sammen som en potetsekk. Joda..da suser jeg hjem, kaster i meg middag. Og stuper oppi godstolen. Og da..med legemet godt plassert i vannrett posisjon,drar jeg fram visakortet! Jiippi! Her er noe av det jeg bestilte i dag..








Bildene er lånt fra nettbutikken Vakkert Hjem.


Jeg liker å handle på nettet. Selvfølgelig kommer porto i tillegg. Men når en bosetter seg i grisgrendte strøk.. Hvor det for det første nesten ikke finnes noe som ligner på en interiørbutikk. Og for det andre koster det mer å kjøre inn til Trondheim, som forøvrig prøver å ta gullmedalje i bomstasjoner. For ikke å glemme bensin, miljø, slitasje på bil på saltet vei og greier.. Nei, det er ikke måte på hvor fornuftig jeg er ;)


Her er noen av mine favoritt interiør nettbutikker:

<3 LuneHjem
<3 Carolines butikk
<3 Sofies Villa
<3 Lobelia
<3 Boligfryd
<3 Creme de la creme
<3 Annas rom
<3 Velkommen
<3 Vakkerthjem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar