onsdag 24. februar 2010

Vinterferie i himmelblå



Endelig er det vinterferie! I går var det 29 grader her..Minus ja. Så himmelblåbarna er nå nesten firkantede i øynene etter å ha spilt wii i hele ferien sin. I dag var det bare -15 grader. Så nå har de vært ute å gått på ski. Vi skulle egentlig på hytta i ferien,men sprengkulden har satt en stopp for det. Det er godt og kose seg hjemme da.



Jeg skal så smått begynne med stuen nå. Huset er snart 5 år gammelt,og vi må svinge malekosten igjen. Skal gå over listverk,også male veggene. Veggene er nå malt i fargen rømme. Men jeg tror jeg vil ha de i samme farge som list og dører nå. Egghvit( 0502y) . Blir mer helhet da. Og litt lysere. Og det liker vi :) Sofaen har meldt sin ankomst i uken her. Så da blir det forandring. Håper sofaen blir slik jeg ser for meg. Vanskelig å se hvordan det blir av en liten stoffprøve.. Ellers har jeg planer om en aldri så liten bytur. Vårnyhetene fra Greengate har kommet i butikkene nå. Masse fint! Har sett meg ut noen kopper med sommerfugler inni. De var knallfine! Også har Søstrene Grene åpnet butikk i Trondheim. Så må selvfølgelig ta turen innom der også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar