onsdag 17. februar 2010

Jenterom




Har brukt den siste uken på å male rommet til prinsessen. Hun er ikke så ivrig på hoppende små lam lenger ;) Her er noen FØR bilder:







Malte tak og lister i Egghvit ( 0502Y ), og veggene i fargen Letthet. Letthet er litt hvitere enn egghvit. Men siden vi har egghvit som standard på alle dører,vindu og karmer, malte jeg bare ett nytt strøk med dette. Synes letthet er finere da. Den blir ikke så gul som egghvitfargen. Her er ETTER bildene:









Dette bildet kjøpte jeg på Bohus. Syntes det var så fargerikt og fint.



Men over til høydepunktet. Dette heklede sengeteppet FIKK jeg av en god venninne av meg. Er det mulig tenkte jeg. Det er helt nydelig. Hun brukte det ikke sa hun,så hun mente det var helt greit. For en skatt!!! Jeg tilbød meg å betale for det,men det var ikke aktuelt. Jaja,da ser jeg på det som om jeg låner det tenker jeg. Det er altfor verdifullt til å bare få liksom..



Bare helt nydelig..



En lysekrone som er en prinsessen verdig. Og lykken er fullkommen for lille frøken.





Denne My Doll dukken ble kjøpt i en av Romas trange gater.





Kommer tilbake med flere bilder av jenterommet senere. Jeg er ikke helt ferdig enda.
Ønsker dere som er innom en fiin kveld. Nå er det sprint her. Mr.Tom står å roper ved siden av meg nå..hehe. Ligger an for vår første gullmedalje i OL :)

1 kommentar:

  1. Heisann :)

    Ville bare si at du hadde et helt nydelig rom til jenta di :) Og sengeteppet var bare helt skjønt!!

    SvarSlett