lørdag 30. januar 2010

Lysekrone



Jeg må vise dere lysekronen min. Jeg lette lenge før jeg endelig fant en lysekrone jeg syntes var fin. Denne er fra Lisbeth Dahl og er hvit og veldig enkel. Akkurat slik jeg liker det. Nå har den nye vårkatalogen fra Lisbeth Dahl kommet, linken finner du "her"




Jeg kjøpte den hos Carolines Butikk,en nettbutikk som har veldig mye fint. Lysekronen jeg har et 6 armet,men den er også å få i 8 armet. Jeg har lyst på en slik på stuen.. Men må vente til sofaen er på plass først.



Kjøpte meg en ny lykt i går. Den fikk plass i kjøkkenvinduet. Sammen med en hvit hortensia.







Ønsker dere alle en koselig lørdagskveld. Vi skal til venner på ett glass vin i kveld. Tuddelu :)

1 kommentar:

  1. Skøn lysekrone som jeg har selv lige har bestilt. Her mens jeg venter på at få den leveret, nyder jeg dine billeder af den, for det er de flotteste billeder jeg har set af denne model!
    Ha det rigtig godt og Glædelig jul!

    SvarSlett