fredag 22. januar 2010

Det ble ca 6 ukers ventetid på sofaen jeg bestilte. Så i mellomtiden låner jeg ett bilde fra Bohus. Her er drømmesofaen min..



Sofaen jeg bestilte er i stoffet, cortina sand. Håper virkelig det blir bra. Var skikkelig usikker. Eller..jeg hadde bestemt meg. Men da jeg skulle bestille, hadde stoffet jeg ville ha, selvfølgelig gått ut!! Typisk! Da ble det mye fram og tilbake. Stakkars selger! Vi måtte ta med stoffprøvene ut i dagslys å se.. Skulle nesten tro att jeg skulle gifte meg med den.. Hehe..men nå er avgjørelsen tatt,og jeg venter i spenning ;)

Noen bilder fra stuen min..







Englebildet er kjøpt da vi var i Roma i høst. På kunstnerplassen Piazza Navona. Roma er virkelig å anbefale. Jeg er ikke spesielt utreist, men Roma var en virkelig vakker by. Bare å sitte på en fortauskafe og nyte ett glass vin..mmm. Skikkelig rekreasjon. Nyte livet, det kan italienerne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar