torsdag 21. januar 2010

Bloggpause?

Det er vel meningen man skal ta bloggpause etter å ha blogget lenge.. Jaja,jeg er tilbake nå. Eller bloggpause har jeg vel ikke hatt da, er inne å ser på blogger daglig. Blir så inspirert. Det er så mange fine blogger rundt omkring her. Men har ikke helt fått skuddet med min egen blogg ennå ;)
I dag har jeg hengt opp en gammel hylle som jeg har malt hvit. Den ble ganske fin. Har flere prosjekt liggende,som skal få seg ett strøk maling. Er plutselig mye gammelt som får se dagens lys likevel da,etter ett strøk eller 3 :) Har vært på låven å hentet ned ting som jeg sverget aldri skulle frem nå mer. Såkalte Hyttetinger. Har en drøm om å få hytte en gang. Og det har vært en bra unnskyldning til å spare på hyller,lamper og gamle serviser. Og når jeg har f.eks kjøpt meg en ny lampe,og den gamle må vike. Da har min mann sagt.."Ka ska du gjør me dein hær da?" Og jeg har det såå klart! "Dein ska æ ha på hytta". En gang.. Veldig kjekt å bo på gård,når man skal lagre alt mulig skrammel og skrot..







Ellers har jeg dratt inn hagemøblene,i vente på ny sofa. Har forelsket meg i en Howard sofa fra Bohus. Men det var selvfølgelig bestillingsvare. Og når jeg ikke har ro til å vente,og selger den vi har med engang jeg har bestemt meg for ny. Så ble vi litt oppråd. Her er løsningen for tiden,men det ble da greit nok..






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar