onsdag 10. mars 2010

Harmonie i hjemmet..

Nå er stuebordet bestilt. Og det var ingen ringere enn Country Corner's Harmonie som gikk av med seieren. Jeg funderer på om det kanskje er litt lite. Men ett kjempefint bord er det uansett.


Bildet er lånt fra nettbutikken Annas rom. Sjekk den ut! Der har de myye fint :)

Jeg fikk også handlet meg en pute fra Mathilde M i dag. Nydelig..ikke sant?



Ellers så har min kjære tv valgt å si takk for seg i kveld. Eller ikke tv'n da,men kabelnettet. Og det passer jo fint,for det er jo bare farmen i kveld... Frustrert frue kan bli av sånt..hihi. Men,men. Jeg har heldigvis ett rykende ferskt nummer av Vakre hjem & interiør her,så kvelden min blir nok fin likevel den :)

1 kommentar:

  1. Hei ! jeg ser at du har mye fint her. Salongbordet ditt var nydelig. Tenker du å selge den er jeg veldig interessert å kjøpe den:) Det er ikke så lett å få tak i den.....

    SvarSlett