torsdag 4. juni 2009

Prøver fortsatt å fikse en litt fancy blogg ;)  Nå har jeg laget meg en signatur.  Oi oi oi!! Så dette er ett test innlegg. Spennende å se om det blir bra. Har tenkt å legge ut noen bilder fra den påbegynte hagen min, men det pøser ned her. SÅ jeg venter i spenning på oppholdsvær. Vi bygde hus for 5 år siden, men har ikke gjort så mye med hagen før nå. Gleder meg til det begynner å vokse til litt.. Har mange tanker om hvordan det skal være, men det er ikke gjort på 123 har jeg skjønt. Med min tålmodighet skulle det egentlig vært ferdig i går. Jeg skal ha masse pioner, det vet jeg. Bare elsker de. De er så fantastiske fine. Og supre som avskårende. Jeg har ikke hatt hjerte til å ta inn noen enda, det var så få blomster i fjor. Siden det var da jeg satt de ned. Men i år ser det ut til att det blir mange. Så da skal jeg pynte opp litt inne med de også. Og hva gjør det da om det regner..   




Flink ja! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar